dilluns, 2 de febrer del 2015

SÍMBOLS DEL CARRER DE LES CAMÈLIES

Flames
"... em vaig escapar per la paret, amb els vestit vermell, perquè havia cremat diaris..."

Quan la Cecília cremava coses o es portava malament la senyora Magdalena li feia portar un vestit vermell (del mateix color que les flames) com a càstig.

Lliri: 
"L'església tenia les parets encara, dretes, el sosrte s'havia enfonsat i tot era ple del sòl. Vaig regirar amb els peus. A sota d'uns maons em vaig trobar un lliri i una fusta pintada i una cara cremada que devia haver estat la cara d'una santa."

Representa la puresa i també l'esperança ja que la troba sota les pedres de l'església que queda en runes desprès de la guerra. Crec que podria ser que la Cecília encara te esperança per trobar als seus pares.

Ametller florit
"La Maria-Cinta duia una bata de seda, japonesa, amb tota l'esquena bordada de branques d'ametller florit."

Simbolitza la sensualitat i la delicadesa que representen a Maria-Cinta i també la qualitat de vida.





1 comentari: